Skupina žactva

Zimní víkend s OB

V sobotu po ránu jsme se vydali za sněhem do hor Orlických, pod vedením horských vůdců Alice a Vojty. Naším cílem byla horská chalupa Start v Jedlové a vyzkoušet si základy běžeckého lyžování. Řádně natěšeni jsme se rychle ubytovali a vyrazili prozkoumat zasněžené okolí. Někteří si sjeli svah před chatou po zadku, jiní se věnovali tunelování, činnosti v Čechách tolik oblíbené. Přišel čas oběda a pak to přišlo... ustrojit, obout běžkařské botky a jedeme do stopy. Sněhu není moc a tak jsme se přesunuli trochu výše a za nástupní stanici zvolili Šerlišský mlýn. A protože někteří stáli na běžkách poprvé, tak jsme se rozdělili na dvě skupiny. Nováčci hltali Alici a Ivu a jejich rady jak ty úzké prkýnka zkrotit. A vše hned vyzkoušeli ve stopě i mimo ní. Skupina zkušenějších se pod vedením Vojty vydala přes Polomské sedlo a Bukačku na Masarykovu chatu a zpět. Odpoledne jsme zakončili čajíčkem a čokoládou na Šerlišském mlýně. Po návratu ještě prozkoumat husté chumelení ze sněžných děl. Pak už byla večeře a potom trocha teorie od Alice. Čas běžel a pomalu utichal hlahol na pokojích. Po desáté hodině večerní byla chalupa tichá......
Přišlo nedělní ráno a chalupy ožívá, Snídaně a vyklízeme pokoje, vše ukládáme ve společenské místnosti. A znovu vyrážíme na náš známý Šerlišský mlýn. Uděláme foto a vyrážíme směr Polomské sedlo. Tam se rozdělujeme, skupina začátečníků obíhá stopy v okolí a ostatní vyrážíme na Vrchmezí. Po zdolání nejvyšší hory Polské části Orlických hor se vracíme stejnou cestou zpět. Pod Polomským sedlem se sjíždíme dohromady. Kdo ještě nemá dost vyráží na Černý kříž, ostatní hrají na mamuty. Prý nebyl uloven.... Pak návrat na chalupu, převléknout do suchého a oběd. Potom už jen návrat k maminkám a tatínkům. Teď už jen zbývá poděkovat Alici, Ivě a Vojtovi za zorganizování, dětem za účast a snad si to brzo zopakujeme.
Karel

Bob | 14.1.2018 | 0

Oblastní závod 4. 11. na Biřičce

Zveme všechny žáky k účasti na oblastním závodě, který pořádá na náš oddíl v sobotu 4. 11. Centrum je přímo u šatny na Biřičce, kde se scházíme k tréninkům. Využijte příležitosti vyzkoušet si závod v domácím prostředí, kde bude i dost času vše si ukázat a vysvětlit. Přihlašujte se nejlépe předem přes "Klokaní informační systém" zde na stránkách nebo se obraťte na své trenéry.

Martina Hepnerová | 23.10.2017 | 0

Sbíráme úspěchy na oblastních závodech

VČP 30. 9. na Benecku: D10N - 10. Šárka Lapáčková, D10C - 4. Anežka Netuková, D12D - 2. Martina Košková, 3. Kája Čečková, H10N - 8. Matěj Čečka ›› celý článek

Martina Hepnerová | 17.10.2017 | 0

Trénink loděnice 10.10.2017

Trénink v úterý 10.10. se bude konat na loděnici „Slezská plovárna“ u Intersparu, za Lidlem na Slezském předměstí. Program: krátké proběhnutí s mapou, soutěž píchač (přinést si svůj čip), opékání vuřtů (přinést vlastní). Mapka zde.

Bob | 27.9.2017 | 0

Informace k podzimní sezóně a nabídka dresů

Informace o trénincích, závodech a soustředěních na podzim jsou přehledně sepsány v Klokaních novinkách #6. Registrační čísla a hesla pro nováčky pro vstup do Klokanního informačního systému (KISu) budou rozeslány emailem. Zároveň vybíráme na trénincích členské příspěvky na aktuální pololetí: 700 Kč začátečníci do 10 let, 1400 Kč ostatní (ročník 2006 a starší; nebo mladší, kteří jezdí pravidelně na závody). ›› celý článek

Martina Hepnerová | 11.9.2017 | 0

S novým školním rokem začínáme opět pravidelně trenovat

Sraz začátečníků a mladšího žactva je každé úterý v klubovně na Novém Hradci. Trenink v lese s mapou a busolou 16.45-18.30 hodin. Těšíme se na vás.

Iva Mádlová | 4.9.2017 | 0

závěr prázdnin na třídenních závodech

Na konci prázdnin vyrazila skupina 20 žáků na Cenu východních Čech, kde 3 dny bojovali nejen s nástrahami lesa při hledání kontrol ale i s deštivým počasím. Naštěstí ubytování v chatičkovém kempu nám poskytlo slušné zázemí a tak jsme se jak usušili, tak vykoupali ve vyhřívaném bazénu. Domů jsme přivezli jedno zlato v kategorii D10C od Anežky Netukové.

V září začínají tréninky 5. 9. od 16:45

První trénink žáků bude v úterý 5. 9. od 16:45 u šatny na Novém HK (adresa Nad Rybníky 2053/4). Zveme stávající členy i nové zájemce. Jelikož je vás už hodně, rozdělíme se nově na tři skupiny podle věku a zkušeností. Nejmladší bude mít na starost Martina Hepnerová, prostřední Iva Mádlová a nejstarší Honza Netuka. Rozdělení do skupin možná už někteří znají, ostatní se ho dozví na prvním tréninku. Noví zájemci se mohou hlásit hlavní trenérce Ivě Mádlové (tel. 606 546 205, e-mail madlova@dpmhk.cz).

Martina Hepnerová | 28.8.2017 | 0

Poslední trénink před prázdninami 27. 6.

Zítra nás čeká krátký bodovaný paměťový skorelauf (volné pořadí kontrol) aneb "prevence Alzheimera". Start u šatny bude v 17:15 (1. vlna - skupina Martiny), 17:20 (2. vlna - skupina Ivy), 17:25 (ostatní zájemci). Konec bude pro všechny stejný v 17:40. ›› celý článek

Martina Hepnerová | 26.6.2017 | 2

Mistrovství VČ oblasti v Trutnově

Kája Čečková zvítězila v sobotu 27.5. v kategorii D12D. Další pěkná umístění přidali 2. Martina, 4. Alžběta.
V kategorii D10C doběhla Anežka na 4.místě a hoši v kategorii H10N se umístili následovně: 5. Štěpán, 8. Jakub.