Skupina začátečníků

Placení příspěvků a informace na jaro

Oddílové příspěvky na 2. pololetí vybíráme do 28. 2. Výše příspěvku je 700 Kč do 10 let (ročník 2008 a mladší), resp. 1400 Kč pro starší než 10 let. V Klokaních novinkách #8 najdete termínovku Východočeského poháru na jaro a informace k velikonočnímu soustředění. V době jarních prázdnin (20. 2.) nebude trénink.

Martina Hepnerová | 4.2.2018 | 0

Zimní víkend s OB

V sobotu po ránu jsme se vydali za sněhem do hor Orlických, pod vedením horských vůdců Alice a Vojty. Naším cílem byla horská chalupa Start v Jedlové a vyzkoušet si základy běžeckého lyžování. Řádně natěšeni jsme se rychle ubytovali a vyrazili prozkoumat zasněžené okolí. Někteří si sjeli svah před chatou po zadku, jiní se věnovali tunelování, činnosti v Čechách tolik oblíbené. Přišel čas oběda a pak to přišlo... ustrojit, obout běžkařské botky a jedeme do stopy. Sněhu není moc a tak jsme se přesunuli trochu výše a za nástupní stanici zvolili Šerlišský mlýn. A protože někteří stáli na běžkách poprvé, tak jsme se rozdělili na dvě skupiny. Nováčci hltali Alici a Ivu a jejich rady jak ty úzké prkýnka zkrotit. A vše hned vyzkoušeli ve stopě i mimo ní. Skupina zkušenějších se pod vedením Vojty vydala přes Polomské sedlo a Bukačku na Masarykovu chatu a zpět. Odpoledne jsme zakončili čajíčkem a čokoládou na Šerlišském mlýně. Po návratu ještě prozkoumat husté chumelení ze sněžných děl. Pak už byla večeře a potom trocha teorie od Alice. Čas běžel a pomalu utichal hlahol na pokojích. Po desáté hodině večerní byla chalupa tichá......
Přišlo nedělní ráno a chalupy ožívá, Snídaně a vyklízeme pokoje, vše ukládáme ve společenské místnosti. A znovu vyrážíme na náš známý Šerlišský mlýn. Uděláme foto a vyrážíme směr Polomské sedlo. Tam se rozdělujeme, skupina začátečníků obíhá stopy v okolí a ostatní vyrážíme na Vrchmezí. Po zdolání nejvyšší hory Polské části Orlických hor se vracíme stejnou cestou zpět. Pod Polomským sedlem se sjíždíme dohromady. Kdo ještě nemá dost vyráží na Černý kříž, ostatní hrají na mamuty. Prý nebyl uloven.... Pak návrat na chalupu, převléknout do suchého a oběd. Potom už jen návrat k maminkám a tatínkům. Teď už jen zbývá poděkovat Alici, Ivě a Vojtovi za zorganizování, dětem za účast a snad si to brzo zopakujeme.
Karel

Bob | 14.1.2018 | 0

Program na leden a únor

První trénink v novém roce se uskuteční až 9. 1. (2. 1. jsou prázdniny). Na programu bude běhání a tělocvična. V případě bohaté sněhové nadílky si doneste bob nebo ježdík. ›› celý článek

Martina Hepnerová | 19.12.2017 | 0

Klokan kros 26.11.

Velká část skupiny (17 závodníků) se zúčastnilo přespolního běhu v lese na Novém Hradci. Akci pořádal náš oddíl a většina dětí běžela trať 1 km. Ovšem našli se i dobrovolníci na trať 2,5 km. Výsledky najdete v záložce Klokan kros. Příští akcí bude běh,tentokráte s mapou, po sídlišti v HK a to v neděli 17.12.

Iva Mádlová | 27.11.2017 | 0

Program na listopad a prosinec

Děkujeme dětem i rodičům za účast na oblastním závodě na Biřičce. Pokud jsem dobře počítala, sešlo se 29 dětí. Kdo ještě neviděl výsledky, jsou zde. Závodem se zároveň uzavřel letošní Východočeský pohár. Z naší skupiny se na podzim nejpilněji účastnili Matěj Čečka, David Jakubský a Anička a Šárka Lapáčkovy. Další ročník začíná už za 4 měsíce 25. března 2018. Ani teď ale není potřeba ukládat buzolu k zimnímu spánku, protože se konají přípravné závody Zimní hradubické ligy: ›› celý článek

Martina Hepnerová | 18.11.2017 | 0

Noční trénink 31. 10. na Biřičce

V úterý bude poslední letošní trénink na Biřičce. Sejdeme se jako obvykle v 16:45. S sebou si vezměte baterku nebo čelovku. Čeká nás noční trénink po okolí zakončený u ohně (můžete si donést něco na opékání).

Martina Hepnerová | 28.10.2017 | 0

Výsledky podzimního simulátoru

Letos podruhé děti běžely simulátor, tedy 1 kilometr dlouhý okruh vedený nejen po cestách, ale i terénem. V Klokaních novinkách #7 najdete výsledky včetně porovnání s jarními časy. Na "bedně" se umístili ve starších chlapcích (ročník 2006-2008) Jáchym Silber, Filip Šatínský a Vojta Čečka. Mezi staršími holkami byly nejrychlejší Helena Chmelařová, Anička Lapáčková a Anička Hudáková. V mladších chlapcích (ročník 2009-2011) běželi nejrychleji David Jakubský, Jakub Sochor a Eda Matys. Mezi mladšími holkami byly nejrychlejší Tereza Brinkmanová, Kristýna Sochorová a Šárka Lapáčková. Důležitější než dosažený čas nebo pořadí je zlepšit se alespoň o kousek od minula, a to se zatím povedlo všem. Další měření bude na jaře 2018.

Oblastní závod 4. 11. na Biřičce

Zveme všechny žáky k účasti na oblastním závodě, který pořádá na náš oddíl v sobotu 4. 11. Centrum je přímo u šatny na Biřičce, kde se scházíme k tréninkům. Využijte příležitosti vyzkoušet si závod v domácím prostředí, kde bude i dost času vše si ukázat a vysvětlit. Přihlašujte se nejlépe předem přes "Klokaní informační systém" zde na stránkách nebo se obraťte na své trenéry.