Oddílové zakončení 9.-10.11.2019, Broumovsko

Týden po posledním Východočeském poháru této O-sezóny jsme i my tuto závodní sezónu společně s dalšími členy oddílu uzavřeli na oddílovém zakončení, které se konalo 9.-10.11.2019 na tajném místě:-)

Z naší skupiny se zúčastnilo celkem 25 dětí a 4 vedoucí. Všichni jsme se v sobotu ráno u autobusu zdárně sešli a už jsme se těšili, co nás asi čeká. Autobus nás dovezl do obce Slavný na Broumovsku. Počasí, které nás přivítalo, nebylo úplně vlídné, mlha, vlhko, větřík…  Všichni se ale oblékli do kostýmů (letošní téma bylo "Ve zdravém těle zdravý duch" aneb "Cesta na vrchol") a statečně vyrazili ven z autobusu. Naše skupinka čítala 26 zdravých duchů a 3 „Ghostbusters“. Po nezbytném focení jsme již vyrazili na bojovku.

Bojovka vedla po červené značce ke Kamenným Hřibům, na Ovčinu, po žluté pak k vyhlídce Modrý kámen, zpět na červenou a po té přes Supí hnízdo až na Hvězdu a do Křinic. Luštění jsme všechno zvládli, cestu našli a na Americe jsme se pak ohřáli a zaslouženě si odpočinuliJ a trochu se osušili.  Počasí bylo vlhké, občas mrholilo, ale mohlo být taky mnohem hůř… dětem to vůbec nevadilo, všechny bez řečí ťapaly a zaslouží si velkou pochvalu.

Po krátkém odpočinku a vymýšlení básniček s danými slovy od pořadatelů jsme popošli k autobusu, který nás poslední 2km dovezl do pěkného ubytování přímo v Křinicích.

Odpoledne (podvečer) bylo věnováno odpočinku, jídlu, nácviku vystoupení na večerní společnou akci. Na tu jsme se přesunuli do nedalekého sálu místní restaurace. Večer se vydařil, děti (i ostatní) četly básničky, které vymyslely, s velkým úspěchem předvedly nacvičená vystoupení a pak už jsme jen unaveni padli do postelí a krásně spinkali:-)

V neděli jsme vše pobalili a autobus nás dovezl k nádraží u obce Radvanice. Nedaleko odtud se konaly závěrečné oddílové štafety. Všechny děti běhaly co mohly a i když tam nějaké chybky byly, nikdo to nevzdal a všechny děti si také zaslouží velikou pochvalu.

Po štafetách jsme ještě u nádraží snědli dovezenou pizzu k obědu a vydali jsme se zpátky do Hradce za rodiči. Snad si to děti užily. Já za sebe můžu říci, že jsem si to užila moc. Děkuji pořadatelům za přípravu a dětem za jejich zapálení a prostě jaké byly:-)

Fotky k prohlédnutí tady.